JESÚS RODRÍGUEZ |
17/05/2012
Ahir a la tarda, i segons hem pogut confirmar
telefònicament pel testimoni de diversos periodistes, alts directius de
La Caixa van trucar a diaris, ràdios i televisions per saber si aquests
mitjans continuarien publicant informació sobre la cassolada indignada a
les portes de l'edifici central de l'entitat, a l'avinguda Diagonal de
Barcelona. Algunes d'aquestes trucades van ser a tall informatiu, sense
amenaces explícites, però, en el cas de Televisió de Catalunya, es va
anar més enllà i se'ls va recordar que aquesta entitat financera
insereix gran quantitat de publicitat a TV3. El resultat ha estat prou
evident a les edicions de la majoria de mitjans aquest matí. Una
cobertura mínima i, en alguns casos, sense citar les paraules "La Caixa"
o "CaixaBank" en cap moment.
L'amenaça verbal es fa real
Aquesta tarda, però, les paraules s'han convertit en fets i la revista Cafè amb Llet, una publicació molt crítica amb el govern de CiU i les retallades en l'àmbit de la sanitat que, precisament ahir es va fer ressò de l'acció #occupymordor –nom amb que s'ha batejat la cassolada indignada a La Caixa–, avui ha rebut una notificació on se'ls informa de la cancel·lació d'una pàgina de publicitat de la Fundació La Caixa que havia estat assignada i confirmada a través de l'Associació Catalana de Premsa Gratuïta el passat 14 d'abril.
L'amenaça verbal es fa real
Aquesta tarda, però, les paraules s'han convertit en fets i la revista Cafè amb Llet, una publicació molt crítica amb el govern de CiU i les retallades en l'àmbit de la sanitat que, precisament ahir es va fer ressò de l'acció #occupymordor –nom amb que s'ha batejat la cassolada indignada a La Caixa–, avui ha rebut una notificació on se'ls informa de la cancel·lació d'una pàgina de publicitat de la Fundació La Caixa que havia estat assignada i confirmada a través de l'Associació Catalana de Premsa Gratuïta el passat 14 d'abril.
texts extret de la directa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada