4 d’agost del 2009

Grip porcina o virus capitalista?

Hem trobat dos documents que ens plantegen diversos interrogants a l'origen i la veracitat de la pandèmia amb la que ens estan bombardejant els mitjans de comunicació al llarg dels darrers mesos, la grip A (H1N1).

El primer és el documental Operación Pandemia de Julián Alterini, on l'autor fa un repàs dels esdeveniments que s'han produït durant la llarga difusió de la perillositat d'aquesta grip a càrrec dels mitjans de masses, incitant a la paranoia col·lectiva. I el segón és un article de Xavier Borràs a l'Ecodiari, on ens explica per un costat, la manera tan curiosa com el virus de la grip aviar va sortir d'uns laboratoris farmaceutics d'alta seguretat, i per altra banda, la coincidència de tot aquest procés amb un estudi de l'any 1996 a càrrec de l'exercit dels Estats Units que especulava amb una pandèmia de grip de cara al 2009.

En tots els casos apareix la figura de Donald Rumsfeld en els diversos papers que ha interpretat; ministre de defensa del Estats Units, membre del Club Blidenberg o directiu de la farmacèutica Gilead (propietària de la patent d'un dels dos medicaments que ens han recomenat contra la grip).

Operación Pandemia:



Grip porcina: pandèmia causal o projecte «beta» d'un supòsit d'atac bioterrorista?

Són moltes les preguntes que suscita l'actual virus de la grip porcina que ha mutat per manera que, actualment, s'encomana entre humans arreu del món —un català n'ha estat un dels primers casos— des d'uns focus centralitzats a Mèxic, però que haurien pogut transportar immigrants mexicans cap a les seves localitats d'origen des de Califòrnia. Tanmateix, hi ha alguns fets de gran transcendència —convenientment silenciats— que fan sospitar més d'un analista que l'origen real d'aquesta nova grip cal cercar-la als laboratoris i entre els alts comandaments militars dels EUA, tots ells lligats a les elits dels noeconservadors (antigaments dits feixistes), i que tractaria d'observar com una soca d'un perillós virus, d'efectes "lleus" (com sembla que és l'actual), es propaga i quins són els mecanismes antivirals (indústria farmaceutica: Baxter, Bayer, Roche, Novartis) i de seguretat militar (exèrcits) que caldria activar per controlar, aïllar (i eliminar, si cal) la població afectada.
A mitjans febrer d'enguany es va descobrir que l'empresa farmacèutica Baxter International Inc (Deerfield, Illinois) havia enviat virus de la grip aviària barrejats amb material mèdic de vacunació a distribuïdors de 18 països. L'«error» (si es pot dir així) va ser descobert pel Laboratori Nacional de Microbiologia del Canadà. L'Organització Mundial de la Salut va ser alertada i es va estendre el pànic a tota la comunitat mèdica, així com entre els experts en salut. Les preguntes, doncs, són òbvies: ¿Com va poder passar això? I què està passant ara?

Tal com es va publicar a LifeGen.de, es plantegen greus qüestions com aquestes:

«Baxter International Inc a Àustria envia "involuntàriament" mostres contaminades amb el virus de la grip aviària que es feien servir en els laboratoris en tres països veïns, a causa de l'augment de preocupació per la possible propagació de la malaltia mortal. Àustria, Alemanya, Eslovènia i la República Txeca són els països en els quals els laboratoris es van veure afectats amb virus perillosos. No pas per escamots bioterroristes, sinó per Baxter. En altres paraules: una de les principals farmacèutiques del món sembla haver perdut el control sobre un virus que és considerat per molts viròlegs com un dels principals components que podrien donar inici a una nova pandèmia.»

Però hi ha una qüestió més important en tot plegat: com pot aquesta empresa haver barrejat accidentalment virus de la grip aviària (H5N1, també coneguda com la forma humana de la grip aviària, una de les més mortíferes armes biològiques a la terra amb un 60% de taxa de mort) en material de vacunació?

La contaminació viral va ser intencional?

La resposta és sorprenent perquè això no podria haver estat un accident. Per què? Perquè Baxter s'adhereix a l'anomenat BSL3 (Biosafety Level 3/Nivell 3 de Bioseguretat), un conjunt de protocols de laboratori de seguretat que impedeixen la contaminació creuada dels materials.

Inicialment, Baxter va respondre amb evasives, invocant «secrets comercials» i es va negar a revelar com les vacunes estaven contaminades amb el virus H5N1. Després d'un augment de la pressió, va afirmar que els lots amb virus H5N1 pur van ser enviats per accident. Això va ser aparentment un intent de canviar ràpidament la història i amagar el fet que la contaminació accidental d'una vacuna amb un agent biològic mortal com la grip aviària és pràcticament impossible i l'única forma en què podria haver passat va ser per negligència criminal premeditada.

També, hi ha el fet que la barreja de Baxter sigui virus H5N1 amb una barreja dels virus H3N2 (la grip estacional). El virus H5N1 en la seva forma pura ha matat centenars de persones, però és menys aerotransportable i més restringida la facilitat amb què es pot propagar. Tanmateix, quan es combina amb virus de la grip estacional, que són superaerotransportables i de fàcil propagació, l'efecte és una potent superarma biològica mortífera.

Com explicac un article de premsa de Canadà: «Mentre el virus H5N1 no infecta fàcilment la gent, el virus H3N2 sí. Si algú s'exposa a una barreja dels dos s'hauria infectat simultàniament amb ambdues soques, i ell o ella hauria servit com una incubadora per a un híbrid del virus capaç de transmetre's fàcilment i entre les persones.» Sembla ciència-ficció però és exatcament el que està passant ara amb el virus de la grip porcina: ja no es transmet d'animal a humà, sinó que s'està transmetent entre humans.

Com hem dit, Baxter s'adhereix al codi de conducta BSL3, on és impossible que els virus de la grip aviària pogués contaminar la producció de vacunes que s'envien als proveïdors de tot el món per error. Això deixa només dues possibilitats per explicar aquests esdeveniments: Baxter no està seguint les normes de seguretat BSL3 o és tan descuidat en el seguiment que pot cometre errors monumentals que posen en perill la seguretat de tota la raça humana. Algú col·loca el virus intencionadament en materials de vacuna amb l'esperança que aquests materials puguin ser injectats en éssers humans i s'iniciï una pandèmia mundial de grip aviària.

La difusió de la grip aviària (poseu-hi, també, la grip procina) podria crear un augment instantani de la demanda de vacunes per combatre-la. Els beneficis que la vacuna donaria a empreses com Baxter Internacional per aquest pànic són astronòmics. Entre els que tenen interessos a incloure aquestes vacunes hi ha, entre d'altres, membres del club Bilderberg com George Shultz, Lodewijk JR de Vink i l'exsecretari de Defensa Donald Rumsfeld.

Autoritats a Europa i els EUA han detallat obertament plans per a la llei marcial, la quarantena i l'internament en cas que una pandèmia de grip com aquesta passés. I està passant!

El 1996 l'US Air Force va publicar un estudi que preveia una pandèmia mortal de grip el 2009

El 17 de juny de 1996, la Força Aèria dels EUA va publicar Força Aèria 2025, «un estudi dissenyat per complir amb una directiva del cap de l'Estat Major de la Força Aèria per examinar els conceptes, capacitats i tecnologies dels EUA per continuar sent la força aèria dominant de l'espai en el futur». En l'estudi es planteja diverses futures representacions d'escenaris de ficció i les situacions que se'n puguin derivar.

 En 2009, d'acord amb una figura en l'informe de la Força Aèria de 2025, la grip mata 30 milions de persones.

En el capítol 5, els autors presenten una línia de temps que representa la figura d'una «història versemblant». El 2009, segons la figura, la grip mata 30 milions de persones. «Una pandèmia de grip semblant va ocórrer en el passat», explica una nota a peu de pàgina, fent referència a l'epidèmia de grip espanyola del 1918 i 1919, descrita com «una de les pitjors catàstrofes humanes de la història. S'ha estimat que més de 20 milions de persones arreu del món van morir durant l'epidèmia, i dels 20 milions de persones que van patir la malaltia als Estats Units, aproximadament 850.000 van morir».

«El virus de la grip és l'únic entre els virus capaç de sotmetre's a tant canvi antigènic que un nou virus antigènic pot escombrar tot el món en un any o dos, donant lloc a una causa important de morbiditat i mortalitat», diu una altra nota a peu de pàgina.

És interessant observar que la font de la Força Aèria de la pandèmia de ficció es descriu com a desconeguda i no és determina si el virus és una mutació natural o de bioenginyeria. Molts analistes temen que es tracta de la segona opció.

És una mera coincidència que el Pentàgon proposés el 1996 una pandèmia mortal de grip el 2009, just quan el virus H5N1 de la grip aviària es va descobrir en les vacunes produïdes per la planta de Baxter International a Àustria —de què hem parla— i que ha esclatat la pandèmia de la grip porcinat?

L'any passat, l'autor i investigador F. William Engdahl va revelar un esforç del Pentàgon per militaritzar la grip aviària. «Si els informes són exactes, això podria desfermar una nova pandèmia al planeta, que podria ser més devastadora que l'epidèmia de grip espanyola de 1918 que va causar la mort d'uns 30 milions de persones a tot el món.» Engdahl cita el doctor Rima E. Laibow, cap de la Natural Solutions Foundation, un grup ciutadà de vigilància i seguiment de la indústria farmacèutica, que diu:

«La nostra estimació és que la soca pandèmica de la grip aviària ja s'ha creat mitjançant enginyeria genètica als Estats Units, fusionant el genoma de la mortal pandèmia de 1918 amb l'ADN del virus H5N1 en un medi de cultiu de cèl·lules de ronyó humà, d'acord amb els Instituts Nacionals de Salut i el fabricant de la vacuna. Alguns viròlegs creuen que això assegura que el virus mutant sap com envair les cèl·lules humanes.»

Per últim, cal assenyalar que Walter E. Boomer, un militar jubilat de quatre estrelles, comandant general i sotsdirector del cos de Marines dels Estats Units, s'asseu en el consell d'administració de Baxter International. Per descomptat, això no és cap prova definitiva que els militars controlin Baxter ni que estiguin al darrere de l'«accidental» contaminació del virus H3N2 de la grip amb el virus H5N1 en el seu laboratori a Àustria. Però és molt sospitós, veritat?

+info:
- Operación Pandemia @ YouTube
- Grip porcina: pandèmia causal o ... @ EcoDiari
- Club Blidenberg @ Wikipedia
- Club Blidenberg @ Tortuga

29 de juliol del 2009

100 anys de la setmana "tràgica" ?

Aquests dies ens arriben desenes d'articles actes i accions que ens recorden els fets de finals de juliol del 1909, no en va fa 100 anys, d'aquells aconteixements que convulsionaren el país i que representaren un avís important del que fou la revolució anarquista 27 anys després.La història oficial la ha anomenat la setmana tràgica, però des de l'altra banda de les barricades va ser una setmana màgica, en que l'autoorganització popular va fer somniar. Va ser aleshores quan Barcelona es guanyar el sobrenom de la rosa de foc, el qual va ser recuperat per la campanya contra el banc mundial el 2001.




Podeu trobar més info:

http://www.elpunt.cat/elements/presencia/190709presencia.pdf

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/377390/index.php

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/377378/index.php

http://www.kaosenlared.net/noticia/100-anys-setmana-tragica-juliol-1909-vaga-general-revolta-popular

text extret de moviments.cat

17 de juliol del 2009

ISRAEL TANCA EL NIDAL CENTRE DE JERUSALEM

Health Work Commities denuncia el tancament del Nidal Center de Jerusalem, per l'Exèrcit israelià, el 15 de juliol. Aquesta organització denuncia la clausura del centre, encarregat d'oferir serveis culturals i de desenvolupament a la població de Jerusalem, que considera "una violació més dintre dels atacs sistematitzats contra Jerusalem", segons ha explicat l'organització.

L'ocupació israeliana tanca el Nidal Center for Community Development en la Ciutat Vella de Jerusalem. Health Work Committees (HWC) declara que les forces d'ocupació israelianes han tancat el Nidal Center for Community Development en el barri del-Jabasheh, a la Ciutat Vella, del Jerusalem ocupat. Segons la informació disponible, nombroses tropes de la policia i de l'Exèrcit israelians van envair el Nidal Center i van forçar als seus empleats a abandonar el local, amb la finalitat de tancar-lo.

Després d'haver evacuat el personal, les portes de les oficines es van tancar i es va presentar una ordre de l'inspector general, conegut com Doodi Cohen, on s'explica que el centre romandrà tancat fins al 11 d'agost de 2009. Aquesta ordre ordre data de tres dies abans del desallotjament.

Segons aquest document, Cohen basa la seva decisió del tancament en l'article 6º de la llei antiterrorista de 1948. Cohen considera que el Nidal Center és una amenaça per a la seguretat dels israelians, i per tant ordena el seu tancament fins al 11 d'agost de 2009.

Cohen afegix a la seva declaració: "Els informo per la present que remeno la possibilitat de publicar altres ordres de clausura d'aquest tipus de centres durant el període d'un any".

El HWC confirma que el tancament del Nidal Center for Community Development, que oferix serveis culturals i de desenvolupament a la població de Jerusalem constituïx una violació més dintre dels atacs sistematitzats contra Jerusalem. A l'actualitat, l'ocupació israeliana ha començat a acorralar a les organitzacions no governamentals de Jerusalem, incloent-les en les seves violacions racistes. El HWC reafirma el seu rebuig a la decisió israeliana de tancar el Nidal Center i demana a les organitzacions de drets humans locals i internacionals que intervinguin per a frenar les pràctiques israelianes contra les organitzacions palestines que treballen a Jerusalem.

25 de juny del 2009

MANIFESTACIÓ ANTIREPRESSIVA



Un cop mes ens veiem obligades a sortir al carrer amb la necessitat de pressionar als que governen i denunciar el seus intents de fer callar les veus dissidents d'aquest sistema, així com donar suport a tants i tants col·lectius que continuen lluitant per un canvi real a les seves vides (veïns i veïnes que son exclosos pels macroprojectes urbanístics agressius, treballadors en lluita per millores al seus llocs de treball, estudiants contra la privatització de l'ensenyament,...) Dia a dia ens trobem amb diferents intents de fer desaparèixer aquestes lluites, son les múltiples cares que conformen una única estratègia repressiva.
Per això continuarem lluiten de totes les maneres que considerem oportunes per exigir l'absolució i retirada de càrrecs a casos com: les detingudes del Forat de la Vergonya, les encausades en les cremades de fotografies del rei, els buseros represaliats, la Nuria Pórtulas, les desobedients a les penes-multa, les resistents al Pla Caufec, l'Alfons antikubotan, els estudiants expedientats contra el pla Bolonya, i més. I la llibertat d'Amadeu Casellas entre d'altres.

La Convocatòria és: Dissabte 27 de juny. 12h al forat de la Vergonya, Barcelona. Per la llibertat, contra la repressió!

Més info: alespenespunyalades

20 de juny del 2009

Avortament lliure i gratuït

MANI-CONCENTRACIÓ

Dijous, 25 Juny
19h Avda. de Roma-Viladomat
Porteu instruments i cassoles per fer soroll!!!!



Per un avortament lliure i gratuït

«El Codi Penal (art. 144-146) concreta de quina manera les dones poden avortar, coartant deliberadament el dret al seu propi cos»

L'Assemblea Popular de Sant Feliu (APS) va néixer després de la realització de La Petita 2008, la Festa de tardor Alternativa del poble. Sorgeix doncs, de la necessitat d'autogestió i autoorganització de persones i col·lectius, que veuen que cal donar una resposta i treballar uns àmbits com són l'ecologia, el feminisme, l'especulació, la crisi, la manca d'espais... reivindicant així que el context social i econòmic actual imposat pel patriarcat, el capitalisme i les multinacionals no és el desitjat.

Davant de la incapacitat de les institucions de seguir mantenint un sistema insostenible com és el neoliberal, les persones s'organitzen i responen. Un exemple és la campanya a favor de l'avortament lliure i gratuït, que es du a terme per un gran nombre d'entitats i col·lectius arreu dels Països Catalans.

Malgrat que el dret a decidir i a la salut sexual i reproductiva està reconegut i ratificat per l'Estat espanyol des de la Conferència Internacional de Població i Desenvolupament de les Nacions Unides del Caire (1994), i de la IV Conferència Mundial de la Dona de Beijing (1995), el Codi Penal (art. 144-146) concreta de quina manera les dones poden avortar, coartant deliberadament el dret al seu propi cos, i contemplant el càstig tant del/la professional que ajuda com de la pròpia dona que el practica fora dels tres casos que planteja la llei.

A banda d'aques-ta imposició legal, hi ha un altra més forta i antiga que qüestiona amb la seva impol·luta moral que les dones decideixin, com és l'Església Catòlica. La Conferència Episcopal Espanyola fa una demostració de poder amb una contra-campanya que començà el 25 de març dins el context de la Jornada per la Vida, amb el lema "I jo? Protegeix la meva vida". Seguint la línia reaccionària i d'extrema dreta de l'església, hi ha un grup d'ultracatòlics que el dia 25 de cada mes convoquen concentracions a l'Estat espanyol i als Països Catalans davant de clíniques privades que realitzen avortaments. Concretament a Barcelona, Hazte Oír i el Fòrum de la Família de Catalunya bloquegen la porta de la Clínica Aragó. Per contrarestar, hi ha grups de persones que fan concentracions de solidaritat amb les dones que avorten a les 20.30h davant el centre mèdic (c/Viladomat 158, M. Hospital Clínic). Aquestes organitzacions ultracatòliques defensen uns valors patriarcals molt ben integrats en l'església, com són la família tradicional, la consideració de delinqüents totes les dones que avorten, la demonització de l'ús de qualsevol tipus d'anticoncepció, la condemna de l'homosexualitat ...

Des de l'APS recolzem la campanya per un avortament lliure i gratuït i ens sumem a les reivindicacions d'aquesta:

  • Dret a l'avortament lliure i gratuït i per decisió de les dones.
  • Dret al propi cos. L'avortament ha de ser un dret i no un delicte.
  • Fora del codi penal!! Despenalització ja!!
  • Que l'avortament sigui practicat dins de la xarxa sanitària pública i concertada regulant l'objecció de consciència i garantint la seva realització.
  • Prou detencions ni processaments per avortament i la desaparició immediata de totes les responsabilitats penals que s'han produït i s'estan produïnt.
  • Prou hipocresia i manipulació de la dreta i l'església contra els drets de les dones.

Eines per entendre la crisi

Dissabte 20 de juny es durà a terme una xerrada-formació a càrrec del Seminari Taifa on es volen donar les claus per entendre la crisi actual

És evident que la crisi financera global, afecta també Sant Feliu de Llobregat. Cal doncs conèixer els orígens i les dimensions d'aquesta crisi per poder superar-la i evitar que es repeteixi. És amb aquest propòsit que des de l'Assemblea Popular de Sant Feliu (APS) s'ha organitzat una xerrada-formació amb el seminari d’economia crítica TAIFA que ofereix cursos per a les persones que s’interessen per entendre la situació i dinàmica econòmica d’aquesta societat.

Aquest seminari el formem un conjunt de persones, la majoria dels quals provenim de les facultats d’economia, ja sigui com a alumnes, ex-alumnes o bé professors i professores. Descontents amb l’enfocament econòmic dominant a les universitats actuals, completament monopolitzades per la corrent de pensament neoclàssic, amb molt poca capacitat explicativa d’allò que succeeix en el si de la nostra societat, decideixen crear, ara fa ja més de 10 anys, un grup d’estudi de l’economia des d’una perspectiva crítica.

Aquesta xerrada-formació s'emmarca dins la voluntat de l'APS de difondre lluites i solidaritat que permetin construir alternatives a l'actual model econòmic neoliberal. Fent nostre la màxima de pensa globalment, actua localment, creiem que és necessari dotar-nos d'eines que ens permetin construir alternatives reals. Aquesta xerrada-formació vol

Programa de la Jornada:
Xerrada-formació sobre la crisi amb el seminari d'economia crítica Taifa

- Dissabte 20 de juny a les 17:30h (puntuals) al local del CONECTA JOVE (c/Francesc Saez, local c molt a prop de l'estació) - St. Feliu de Llobregat

Començarem a les 17,30 de la tarda.
17,30-19h : La teoria de les crisis en el capitalisme i les raons de la crisi actual.descans
19,30h-.21h: La complexitat de la crisi actual (econòmica, ecològica, alimentaria) i les seves conseqüències.
Algunes propostes davant la crisi.

Organitza:
Assemblea Popular de St. Feliu de Llobregat (APS)

9 de juny del 2009

No al desallotjament del KOP-Alta tensió!!!!

Fa més de sis anys, el 25 de gener de 2003, un centenar de persones vem okupar la central elèctrica de FECSA-Endesa del Prat de Llobregat. En aquests anys ha estat molt el treball per donar vida a aquest espai i incomptables les activitats i iniciatives culturals obertes a la població endegades per nombroses persones i col·lectius. Fa quinze anys que l’okupació és present al Prat com una eina per buscar alternatives al camí que ens volen marcar. És la nostra resposta a una sèrie de problemàtiques que existeixen arreu, a una manca de llibertats que patim, i una forma de materialitzar unes inquietuds que ens empenyen a combatre els problemes i lluitar per aconseguir els nostres drets i llibertats. Avui, com ahir, les problemàtiques, necessitats i inquietuds continuen sent les mateixes: dret a l’habitatge, espais autogestionats on organitzar lliurement les nostres vides, necessitat de lluitar i desobeir un sistema en que no creiem. Davant d’això les classes dirigents ofereixen: cases buides i tapiades, hipoteques i lloguers inabastables, treballs precaris, espais domesticats dependents de les administracions, oci consumista i obedient, absurdes normatives i ordenances imposades, criminalització de les dissidències, conformisme i submissió. Si no desapareixen els problemes és il·lús pensar-se que desapareixerà la conseqüència.

El passat 23 d’abril tots els esforços d’aquests anys queden vistos per sentència sense que ni tan sols exercíssim un altre suposat dret denominat de “defensa”. Simplement no existeix perquè no disposem de diners per tenir-lo. Una justícia coherent amb una lògica capitalista irracional. Ens han aplicat una llei hipotecària a mida dels que ens volen hipotecar les vides. Intent d’atracament amb tota la seva constitució avalant-ho. Mai hem cregut en la seva justícia però es demostra que ni ells mateixos creuen. Cada vegada queda més despullada, més en evidència. Sense diners no hi ha dret a la “defensa”. Així de simple. Ja ni s’amaguen en guardar les aparences, ja ni s’arrisquen a que qualsevol legitimitat pugui guanyar la seva legalitat per una de les seves escletxes. Tot i que intenten tapar-les sempre sortiran unes altres i allà estarem per escolar-nos. Diners que, per suposat, si que té una multinacional com Fecsa-Endesa, que tot i dir-se propietària havia abandonat aquest espai durant molts anys. Ara només el volen per enderrocar-lo i guanyar més diners del solar que en quedi. Paisatge de destrucció front la construcció d’alternatives. Uns beneficis per una empresa privada que sortiran de diners públics que l’Ajuntament cedirà encantat de tots els vostres impostos, creient-se que així tapa el problema. També és il·lús pensar-se que així ens faran desaparèixer.

Mai hem cregut en aquest sistema injust i orgullosament continuarem sense creure. Hem cregut en el nostre treball, en la nostra capacitat d’organització i en l’idea de que nosaltres podem gestionar lliurement les nostres vides. Aprendre del nostre esforç, resoldre els nostres conflictes, treballar per construir alternatives i dissidències, superar les nostres contradiccions per nosaltres mateixos, defugir els seus interessos partidistes, econòmics i estatals. Sabem que podem. S’equivoquen els que pensen que tot el que construïm es tanca en quatre parets. Que ho ensorraran de cop. Lluitem pel KOP-Alta Tensió, per tot el que simbolitza per nosaltres i perquè estem legitimats a fer-ho per la vida que li donem a aquest espai, però lluitem per moltes més coses que per tenir un espai. Això és el que més els molesta. Tot el que hem après ja ho portem a sobre nostre i ho transmetrem allà on estem, a dins d’un espai o fora del mateix, a la nostra població o en la que sigui. Ho portem al cap i al cor, i continuarem difonent la idea i recolzant-nos entre tots aquells que lluitem perquè un dia la vostra lògica il·lògica es vegi despullada i s’entengui que realment vosaltres i el vostre sistema és el problema.

Assemblea del KOP-Alta tensió. 20 de maig de 2009

MANIFESTACIÓ 13 JUNY CONTRA EL DESALLOTJAMENT. 18.30 Pça Vila Prat


28 de maig del 2009

Presentació: d'Iniciativa Internacionalista a Sant Feliu de Llobregat


El proper dijous 4 de juny a les 20h tindrà lloc l'acte final de campanya de la coalició Iniciativa Internacionalista - La Solidaritat entre els Pobles. Un cop superada la tentativa d'il·legalització del Tribunal Superior, la coalició anticapitalista encapçalada pel dramaturg Alfonso Sastre, encara els actes finals de campanya. A la comarca del Baix Llobregat, on s'han realitzat actes a més de 14 pobles, l'acte final tindrà lloc a Sant Feliu de Llobregat, el proper dijous 4 de juny a la Torre del Roser (c/ Joan XXIII, núm 14 - al costat de la Biblioteca Montserrat Roig).

L'acte de Sant Feliu comptarà amb les intervencions de Cesk Freixes, treballador de la cultura i membre del grup de suport dels Països Catalans, i Irene Esteban, membre d'Izquierda Castellana. La presentació de l'acte anirà a càrrec del santfeliuenc Eduard Giménez.

Aquesta candidatura es declara en favor del dret de l'autodeterminació, de la justícia social, de les llibertats democràtiques plenes i del dret polític. Alhora denuncia la discriminació de gènere i l'Europa del Capital com a models d'opressió personal i col·lectiva.

Per més informació: